Porota

Předseda poroty

Petr Kleiner
Nezávislý marketingový konzultant, LinkedIn

Dvě dekády pracoval v různých rolích v marketingu několika nadnárodních korporací. Od marketingového speciality až po CMO. V současnosti působí jako nezávislý marketingový konzultant a expert. Specializuje se na oblast budování značek, marketingovou komunikaci a strategický marketing. Má za sebou více než 20 let zkušeností v marketingu od malých projektů až po velké komplexní mediální kampaně. Projekty, na kterých pracoval, získaly celou řadu prestižních ocenění: Grand Prix IEA, cenu Metro Zlatá Pecka, EFFIE Awards, FWA Site of the Day Award nebo 1. místo za web v soutěži Webtop100.


Odborní garanti

Jan Ambrož
Head of UX & Content, Wunderman, LinkedIn

Má na starosti UX a digitální obsah klientů agentury WUNDERMAN. Obsahovému marketingu, strategiím a copywritingu se věnuje 12 let. Chová si kovářovu kobylu Copywriter.cz – blog, na který nestíhá psát. Dříve pracoval v Dobrém webu jako obsahový stratég a copywriter, řídil malé webdesign studio, provozoval regionální média nebo psal pro Lupa.cz. Vystudoval na FHS UK a informační management na VŠE.


Josef Drobílek
Marketingový ředitel, Plná peněženka, LinkedIn

V online prostředí se profesně pohybuje od roku 2004. 10 let měl na starosti online marketing, webové projekty a jejich propagaci v Hypoteční bance. Nyní řídí marketing cashback portálu Plná Peněženka a rozvíjí vlastní projekty.


Josef Gattermayer
Co-Founder, CEO, Ackee, LinkedIn

Je jeden ze tří zakladatelů Ackee, na starost má především rozvoj německé pobočky a dále jakožto Chief Information Officer zodpovídá ze technickou infrastrukturu a rozvoj firmy. Vystudoval magisterský studijní program na ČVUT FEL, poté pokračoval doktorským studiem na ČVUT FIT. Zde v současné době působí na pozici odborný asistent a přednáší předmět BI-BIG věnující se Big Data.


Martin Halama
Senior Email Marketing Specialist, ACOMWARE | Co-Founder, MAILOCATOR, LinkedIn

Specialista na e-mailing zahájil svoji internetovou profesní kariéru v roli webmastera. V internetové agentuře zaměřil svoji pozornost také na analytiku a webovou architekturu, příležitost k systematickému rozvoji odborných znalostí však našel až ve společnosti MAKRO Cash&Carry ČR, v níž byl specialistou zodpovědným za přípravu a distribuci newsletterů. Po několika letech přešel do konzultační společnosti ACOMWARE. Je držitelem nejvyšší certifikace Watson Campaign Automation a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Je spoluzakladatelem technologické společnosti Mailnatives. Svoji publikační činnost rozděluje mezi blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2016 je duchovním otcem a garantem konferencí Emailing 2020.


Tomáš Jindříšek
Managing Partner, Dark Side, LinkedIn

Je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a spoluautorem projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).


Jakub Karlec
Partner & User Experience Business Unit Leader, 2FRESH Prague, Co-founder, Costlocker, LinkedIn

Je spolumajitel agentury 2FRESH. V agentuře začínal jako UX designer, vybudoval UX oddělení a momentálně má na starosti produktovou divizi. Ta se věnuje návrhu a vývoji digitálních produktů pro firmy jako O2, Globus, KB, Kooperativa nebo Bosch.


David lörincz
Founder, Modrá krev, LinkedIn

Má již 8 let zkušeností ve Facebook reklamě a 2 certifikace přímo od Facebooku. Založil portal Modrá krev, kde vede největší komunitu inzerentů na Facebooku v ČR a SK. Osobně spravuje také kampaně několika společnostem s ročními obraty přes 100 miliónů Kč a mentoruje další podnikatele a ředitele agentur.


Jan Penkala
Digital marketing, e-commerce, marketing communication, LinkedIn

V online prostředí se pohybuje od roku 2007, po 12 letech v digitální a konzultační agentuře pro e-commerce Acomware, kterou přes 4 roky vedl a spoluvlastnil, zamířil na klientskou stranu. Zajímá se primárně o téma marketingové komunikace, chytré emailové komunikace se zákazníky, marketingové technologie či podporuje export českých e-shopů. Je spolutvůrcem několika konferencí či pravidelného spotřebitelské výzkumu na chování zákazníka v dnešním omnichannel světě a studie o vztahu největších retailistů k online prodeji. Vystudoval Informační management na VŠE v Praze.


Eduard Piňos
Director Managed Services, CEE v Mastercard, LinkedIn

S více než dvanáctiletými zkušenostmi z různých reklamních pozic pracoval Eduard pro značky jako Tesco, CzechTourism, Hilton, E.ON, HSBC, Mars, Ford, IBM, Samsung, Martell, letiště Changi, Rockwell Automation, LG a O2. Byl lead planner několika mezinárodních projektů B2B a B2C. Kromě toho strávil rok v Ogilvy v Singapuru, kde pracoval se značkami v celém regionu APAC. V roce 2018 opustil Eduard po 3 letech Ogilvy, aby nastoupil do pražské kanceláře MarkBBDO & Proximity jako Head of Planning. V současné době působí na pozici Director Managed Services jako CEE v Mastercard.


Ondřej Sláma
Research and Development Director, Adexpres, LinkedIn

Studoval marketing a masovou komunikaci na VOŠP a UTB. Digitálním marketingem se začal živit v roce 2006 jako šéfredaktor online magazínu Boardmag, vedl SEO oddělení agentury Summit ve Velké Británii a v České republice pak působil jako SEO a PPC freelancer. V roce 2011 založil agenturu INBORN, která se mj. stala jedním z klíčových partnerských agentur Google. Aktivně školí, konzultuje a od roku 2013 je Google certifikovaným trenérem. V roce 2016 agenturu INBORN prodal společnosti Adexpres, kde se stal Performance Directorem. V roce 2018 se zde v roli Research & Development Directora rozhodl zkoumat a učit marketing v digitálním světě a pomáhat tak objevovat nové cesty pro digitální budoucnost.


Vladimír Smitka
Co-founder, Lynt, LinkedIn

Posledních několik let se věnuje především konfiguraci webových serverů, zrychlování webů a jejich bezpečnosti. Aktivně se snaží edukovat českou WordPress komunitu. V roce 2012 založil agenturu Lynt, která se specializuje především PPC kampaně a jejich automatizaci a analytice. Zkušenosti ze všech těchto oborů zhodnocuje v týmech vytvářejících nástroje PPC Robot a Marketing Miner.


Jiří Suchý
Head of Digital Channels, Air Bank, LinkedIn

Vede týmy digitálních kanálů a služeb v Air Bank. Stará se, aby mobilní bankovnictví stále bylo nejpopulárnější na trhu a klienti banky měli k dispozici ty nejlepší digitální služby a produkty. Má za sebou dlouholeté zkušenosti s designem a digitálním marketingem od působení v O2, přes LMC po Dobrý web a Sherpas, kde figuroval v roli vedoucího realizačních týmů a lídra strategických projektů. Ve volných chvílích odchází do hor, nejlépe skandinávských, fotit, ujít stovky kilometrů a číst přitom knihy.


Vít Zima
Digital marketing, ING Bank, LinkedIn

S digitálním marketingem začínal před více jak 12 lety v PR agenturách. 4 roky pracoval na digitálních zakázkách v Ogilvy a vedl marketing investiční společnosti České spořitelny. Nyní prosazuje smělé digitální přístupy v ING Bank.


Porota

Jiří Adámek, PRIA SYSTEM, LinkedIn
Petr Andrýsek, Socialsharks, LinkedIn
Ondřej Coufal, Pilulka Distribuce, LinkedIn
Adam Černík, ÖBB, LinkedIn
Štefan Doležal, ŠKODA AUTO DigiLab, LinkedIn
David Fischer, TRANSCENDENTAL MEDITATION, LinkedIn
Roman Gordienko, Ackee, LinkedIn
Petr Hatlapatka, MEDIA CLUB, LinkedIn
Petr Houzar, Google, LinkedIn
Radek Hudák, Shoptet, LinkedIn
Matouš Hutník, Peppermint digital, LinkedIn
Martina Hyndráková, Martina Hyndráková, LinkedIn
Petr Chmelař, Qest automation, LinkedIn
Jáchym Jakeš, Proboston, LinkedIn
Jiří Jón, Ogilvy Czech,LinkedIn
Markéta Kabátová, UnicornsLab, LinkedIn
Vladimír Kalinay, Česká televize, LinkedIn
Maru Kortanová, Pábení, LinkedIn
Michal Kroupa, IKEA Group, LinkedIn
Dominik Kupčík, KooperativaLinkedIn
Edita Liška, LimeadeLinkedIn
Martin Mayer, Proof & Reason, LinkedIn
Petr Myšák, Next VisionLinkedIn
Pavel Pola, Etnetera ActivateLinkedIn
Jakub Průša, QuantiLinkedIn
Marek Říha, Acomware, LinkedIn
Luboš Segeťa, PROFICIO MarketingLinkedIn
Robert Štípek, KOFEINLinkedIn
Šárka Tošnarová, Manifesto MarketLinkedIn
Milan Tříska, INTLinkedIn
Martin Utracki, Impression Media, LinkedIn
Petr Valenta, NGS
Ivana Vávrová
, Ogilvy, LinkedIn
Jan Vichr, Komerční banka ,LinkedIn
Vladimír Voda, Water Media, LinkedIn
Tomáš Žlůva, Red Media, LinkedIn

Více o porotě naleznete ZDE.