Osobnosti

Jindřich Fáborský, LinkedIn

Jindra už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Na jaře bude pořádat již 7. ročník mezinárodní konference Marketing Festival, která každoročně představuje ty nejzajímavější oborové experty z celého světa. Jeho semestrální kurz Digisemestr absolvuje každý rok 250 studentů v Praze a letos nově také v Košicích. Založil a spoluvlastní Reshoper, který je největší českou akcí pro provozovatele e-shopů. Pod jeho značkou Jednoustopou patří k nejvlivnějším českým novinářům v oblasti motorek. V roce 2016 jej časopis Forbes zařadil mezi 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.


Tomáš Holan, LinkedIn

Tomáš se svými bohatými zkušenostmi z oblasti digitálu v korporacích ví, že to, jakým způsobem své produkty či služby dodáváte, jaký zážitek klientům přinášíte a jak se k nim chováte, je důležitější než to, co jim dodáváte. I díky tomu se stal spoluzakladatelem společnosti Clientology Institute, kde spolu se svým týmem neúnavně pracuje na zlepšování zákaznické zkušenosti v Česku. Stojí za customer experience snídaněmi, kde se pravidelně setkávají odborníci z oboru a diskutují nad současnými trendy, i za všemi čtyřmi ročníky Customer experience konference, která sdružuje více než 100 odborníků.


Tomáš Jindříšek, LinkedIn

Tomáš je od roku 2012 Managing Partner agentury Dark Side. V roce 2019 spoluzaložil holding Digital First Marketing Group, který nyní vlastní Dark Side a zároveň největší moravskou digitální agenturu PRIA. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz. Spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU.


Daniel Kafka, LinkedIn

Daniel vybudoval jednu z předních digitálních agentur v České republice – Fragile. Je také spoluzakladatelem ve své době největšího hudebního serveru Techno.cz a rozjel on-line business jedné z prvních internetových agentur První Multimediální. Má více než 20 let zkušeností v digitálním světě i businessu. Agentura Fragile je inovátor v českém online prostředí, klíčovým Google Partnerem a spolupracuje s největšími mezinárodními značkami i lokálními podniky jako je např. Sephora, Jan Becher Pernod Ricard, COTY, H&M, nebo UGO. Dan je vizionář nejen ve Fragile, ale soustředí se na marketingové strategie klientů a nachází způsoby, jak produkt či službu posunout na další level. Kromě toho je Dan duší explorer, motorkář a jeho vášní je vrakové potápění.


Jiří Král, Instagram

Jirka patří mezi nejvýraznější tváře na sociálních sítích, přes 6 let natáčel aktivně videa na Youtube. Za tu dobu nasbíral přes milion odběratelů a jeho videa měla dohromady 330 milionu přehrání. Umístil se jako třetí v pořadí v žebříku nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích časopisu Forbes, před ním skončili modelka Karolína Kurková a fotbalista Petr Čech. Stejný časopis ho zařadil do výběru 30 pod 30. V září loňského roku se rozloučil s dráhou Youtubera dokumentem, kterým v přímém přenose sledovalo skoro 50 tisíc diváků. Dnes je aktivní už pouze na Instagramu, se svým bratrem založil agenturu Social Park, ve které pomáhá firmám s online marketingem.


Lukáš Kružberský, LinkedIn

Lukáš stojí od roku 2012 v čele digitální mediální agentury Red Media, která se pod jeho vedením stala jedním z největších hráčů na poli online reklamy v Česku. Poté, co agenturu se společníky prodal do rukou globální komunikační skupiny Publicis Groupe, řídí strategii celé skupiny v oblasti digitálních médií. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál společně s Josefem Havelkou a Ladislavem Trpákem u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.


Michal Nýdrle, LinkedIn

Michal se v českém reklamním a marketingovém prostředí pohybuje od roku 2004, kdy založil digitální agenturu Nydrle. V jejím čele stál 12 let, aby ji poté začlenil do jím nově zformované skupiny digitálních agentur Kindred Group, která se během následujících let vypracovala do pozice největší nezávislé komunikační skupiny v ČR. V roce 2018 se společníky Kindred Group prodal třetí největší globální komunikační skupině Publicis Groupe, kde se dnes věnuje rozvoji digitálních aktivit. Vedle toho se Michal Nýdrle aktivně angažuje v Asociaci komunikačních agentur, v níž dnes vede sekci Transformation Club & Award zabývající se problematikou digitální transformace.


Jiří Rostecký, LinkedIn

Za 4 roky Jirka vytvořil největší český vzdělávací portál pro podnikatele MladýPodnikatel.cz. Najít na něm můžete kolem 500 rozhovorů s úspěšnými podnikateli, marketéry a dalšími osobnostmi. Čerpají z nich zakladatelé firem z celého Česka a Slovenska a získávají tak cenné rady pro své podnikání. Jirka provozuje také stejnojmenný podcast, který byl letos You radiem vyhlášen jako nejlepší podcast o byznysu v Česku. Dále pořádá desítky konferencí pro podnikatele každý rok, přednáší o podnikání a marketingu na školách, píše blog a časopis Forbes ho letos zařadil do žebříčku 30pod30.


Michal Vrátný, Facebook

Před dvaceti lety se mu začalo říkat Radar (ale nikomu neprozradí proč) a před deseti lety začal blogovat o cvičení s železnou koulí. Jeho snaha o propagaci tréninku s kettlebellem nakonec vedla k otevření sítě tělocvičen s názvem Železná koule, o které s nadsázkou říká, že jde o “fitko pro pražskou kavárnu”. Dnes se v Kouli cvicí nejen s kettlebellem, ale také s vlastní váhou, olympijskou činkou, gymnastickými kruhy a čímkoli dalším, co Radar považuje za efektivní, přínosné a bezpečné. Koule v současnosti sdružuje zhruba tisíc členů v několika městech ČR a stala se opinion leaderem na poli silového a kondičního tréninku. Ve volném čase Radar skáče z letadla, snowkituje, jezdí na prkně, cestuje, hraje na Playstationu a nebere se moc vážně.