Osobnosti

Petr Andrýsek, LinkedIn

Petr je Chief Shark největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Mimo lokálního trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Kromě sociálních sítí se Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney, Staropramen. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji dalších trhů, investicím do přidružených firem a eSportu.


Tomáš Čupr, LinkedIn

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.
 


Jindřich Fáborský, LinkedIn

Jindra už léta svými projekty zvedá úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Na jaře bude pořádat již 6. ročník mezinárodní konference Marketing Festival, která každoročně představuje ty nejzajímavější oborové experty z celého světa. Jeho semestrální kurz digitálního marketingu Digisemestr absolvuje každý rok až 250 studentů. Další z jeho projektu Reshoper je největší českou akcí pro provozovatele e-shopů. Ve volném čase natáčí detailní recenze motorek pod značkou Jednoustopou. V roce 2016 jej časopis Forbes zařadil mezi 30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let.


Sandra Gligić, LinkedIn

Sandra je spolumajitelkou společnosti Taste, do jejíž rodiny patří agentury Sun Marketing, Medio Interactive, Digistory a Lovebrand. Vystudovala řízení lidských zdrojů a ekonomii na České zemědělské univerzitě v Praze. Od roku 2007 vedla společnost Sun Marketing, v roce 2008 ji koupila a nyní se v rodině agentur Taste, kterou dnes tvoří 70 členný tým, stará o projektové řízení a péči o klienty. Její vášní je zkoumání nových přístupů k vedení lidí a tmelení týmu a zároveň se věnuje péči o firemní kulturu celé skupiny. V týmu má ráda lidi, kteří se umí nadchnout pro společný cíl a kteří si umí práci užít. Když má volno, nejraději ze všeho cestuje a ochutnává speciality kuchyní po celém světě.


Pavel Houser, LinkedIn

Pavel je průkopník vývoje customer-centered webů u nás. Když před 11 lety založil digitální agenturu AITOM, byl tento přístup známý jen ze zahraničí. Cílem AITOMu bylo od počátku propojovat online a offline svět. Úspěšný projekt je podle Pavla tehdy, když vidíte výsledky i poté, co vypnete počítač. Že se tento přístup vyplácí, dokazují trofeje z prestižních soutěží Internet Effectiveness Awards a WebTop100. Pavel dokázal z malé firmy vybudovat respektovanou digitální agenturu. Kromě českého trhu AITOM pomáhá firmám z celé Evropy, Saudské Arábie či USA. V rámci agentury pracuje také pro neziskové organizace. Letos předal řízení agentury a věnuje se rozvoji strategických partnerství. Mimo to zasedá v porotě IEA a je také členem správní rady Asociace dodavatelů internetových řešení.


Martin Kasa, LinkedIn

Spolumajitel skupiny Pilulka, která provozuje desítky kamenných lékáren v ČR a SR, ale zejména internetové projekty Pilulka.cz, Pilulka.sk a Pilulka.ro. Pilulka v roce 2017 získala ocenění APEK E-commerce Awards 2017 za nejvíce inovativní a originální internetový obchod. Získala také 7. místo ve střední a východní Evropě (1. místo v ČR) v žebříčku Deloitte Technology Fast Rising Stars. Na trhu e-ecommerce se pohybuje bezmála 20 let, kde své jméno spojoval přes deset let s eshopy Kasa.cz a Hej.sk, které spoluvlatnil a řídil. Má zkušenosti s exity ale i s investicemi do startupů, kde stál u zrodu například Startup Yardu. Martin je předsedou předsednictva APEK.


Jan Marcinek, LinkedIn

Honza Marcinek si myslel, že po absolvování Filmové akademie Miroslava Ondříčka v roce 2008 bude točit filmy, ale po návštěvě Cannes Lions International festival of Creativity zjistil, že reklama mu nabízí mnohem více možností. V roce 2012 získal diplom v Young Creative Academy pod vedením kreativní legendy Boba Isherwooda. Prošel si agenturami Ogilvy, Symbio, Havas či Zaraguza. Stál u zrodu nejúspěšnější kampaně v historii Kofoly. Do roku 2017 spolupracoval na soutěžích Young Lions nebo ADC Young Creative, které pomáhají mladým kreativcům v jejich rozvoji. Nyní se věnuje projektu insight.cz mapující trendy, kterými se mohou lidé inspirovat k vytváření lepších produktů, služeb a zážitků pro ostatní. Zároveň rád sdílí získané znalosti, protože to je jeden ze způsobů, jak se může reklamní trh posouvat vpřed. Proto na jaře 2018 založil takovou malou online školu pro stratégy, kterou najdete na webu strategicplanner.cz.


Martin Pejša, LinkedIn

Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po šesti letech Creative Dock přivedl na trh 45 startupů a pracuje zde přes 400 lidí.


Petr Šimůnek, LinkedIn

Petr Šimůnek vede sedmým rokem magazín Forbes a jeho digitální podobu a je zároveň spolumajitelem vydavatelství. V českých médiích pracuje víc než dvacet let, zastával pozici šéfredaktora Hospodářských novin, vedl diskusní pořad TV Prima Nedělní Partie, působil v rádiu Frekvence 1. V současnosti má vlastní pořad na Českém Rozhlasu Plus Den podle.