Porota

Předseda poroty

Luboš Plotěný
ředitel, Dobrý web, LinkedIn

Luboš během svého působení v Dobrém webu spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je předsedou Asociace UX.


Odborní garanti

Jan Ambrož
Head of Content Management, Wunderman, LinkedIn

Obsahovému marketingu, strategiím a copywritingu se věnuje 10 let. Chová si kovářovu kobylu Copywriter.cz – blog, na který nestíhá psát. Dříve pracoval v Dobrém webu jako obsahový stratég a copywriter, řídil malé webdesign studio, provozoval regionální média nebo psal pro Lupa.cz


Rostislav Blaha
UX Designer, MSD IT, LinkedIn

Rosťa pracuje jako UX Designer ve firmě MSD. Zkušenosti nasbíral ve firmách HCL Technologies, 2FRESH, Seznam.cz a uLikeIT (dnešní STRV). Během toho si vyzkoušel práci pro klienty z řad malých start-upů i obřích korporací a navrhoval weby a aplikace pro „všechno, co má displej“.


Tomáš Čermák
Marketing Director & Co-Owner , eMan, LinkedIn

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby.


Ondřej Drábek
Owner, BeefBrothers, LinkedIn

Ondřej pracoval řadu let v médiích. Zkušenosti s korporátní komunikací sbíral i na straně klienta (Vodafone). V současné době spoluvlastní a vede agenturu BeefBrothers, která se soustřeďuje na tvorbu netradičních kreativních konceptů a komunikačních strategií. Je držitelem několika domácích i zahraničních ocenění za reklamu i PR.


Filip Ekl
Head of User Experience, Dobrý Web, LinkedIn

Filip má v Dobrém webu na starosti návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Při své práci čerpá z nejnovějších oborových trendů, ale také ze svých zkušeností s návrhem grafického rozhraní a uživatelských testů bankovních webů, kterým se věnoval jako analytik ve svém předchozím zaměstnání.


Lukáš Gruncl
Founder & Creative Director, HONEWA, LinkedIn

Po studiu začínal jako grafik mobilních aplikací ve společnosti Eman, po krátké době zvolil cestu jako freelancer, kdy občas vypomáhal agenturám při realizacích tendru. Po nějaké době se spojil s kamarádem a v současnosti vystupují pod označením Honewa, kde navrhují webové stránky, aplikace, tiskoviny pro firmy jako Skanska, Penny, Office Depot, Bageterie Boulevard, Crocodille atd.


Michal Popelář
Managing Director, Actum+, LinkedIn

Digitálním médiím se věnuje od roku 1998. Pracoval na projektech pro velké korporátní klienty i menší lokální značky. Dříve se věnoval spíše přípravě webových prezentací, informační architektuře a internetovým aplikacím, které zefektivňují chod firmy. Aktuálně řeší hlavně strategie komunikace v digitálních médiích založené na datové znalosti zákazníků.


Jan Suda
Media Director, McCANN Prague, LinkedIn

Jan je jeden z prvních digital media plannerů v ČR a spoluviníků vývoje české digitální reklamy za posledních 15 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech několika teamů v agenturách UM a sítě GroupM. V současné době je s láskou odpovědný za média v McCann Erickson a rozvíjí nástroj na plánování digitální reklamy H3.0.


Jiří Suchý
Co-Owner, Digital Strategy Director, Dobrý web, LinkedIn

Jirka má na starosti realizační tým Dobrého webu. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty. Má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů.


Michal Špaček
Web Security, Performance & PHP development and consultancy, LinkedIn

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.


Porota

Lenka Auerová, Adexpres, LinkedIn
Michael Barták, Vodafone, LinkedIn
Zuzana Bergrová, Go Direct, LinkedIn
Filip Boček, Alza, LinkedIn
Oldřich Dostál
, SquareMedia, LinkedIn
Jaroslav Černý, LMC, LinkedIn
Jan Dachovský, Freelance, LinkedIn
Josef Drobílek, Na volné noze, LinkedIn
David Fišer, Vodafone, LinkedIn
Tomáš Gregořica, ŠKODA AUTO, LinkedIn
Martin Halama, ACOMWARE, LinkedIn
Martin Halík, Ents, LinkedIn
Vladan Hejnic, VIVmail, LinkedIn
Petr Houzar, Google, LinkedIn
Andrea Hurychová, WebDigital, LinkedIn
Jakub Jordanidis, Dobrý web, LinkedIn
Jan Klusáček, Cyber Fox, LinkedIn
Maru Kortanová, Pábení, LinkedIn
Michal Kotulek, Bistro Agency, LinkedIn
Václav Kuba, SYMBIO Digital, LinkedIn
Tomáš Ludvík, tomasludvik.cz, LinkedIn
Daniel Mansour, MEC Czech, LinkedIn
Martin Mayer, Proof & Reason, LinkedIn
Ondřej Michálek, Na volné noze, LinkedIn
Jan Mikulášek, 2Fresh Prague, LinkedIn
Lucie Palkosková, Na volné noze, LinkedIn
Lenka Palová, MUSTARD, LinkedIn
Michal Panuška, O2, LinkedIn 
Eduard Piňos, Ogilvy, LinkedIn
Pavel Pola, Etnetera Activate, LinkedIn
Tereza Říhová, O2 Czech Republic, LinkedIn
Vladimír Smitka, Lynt services, LinkedIn
Marian Šimček, uxdesigneri.cz, LinkedIn
David Švejda, davidsvejda.cz, LinkedIn
Klára Tanzerová, Lind & Sprüngli, LinkedIn
Martin Tellinger, Freelancer, LinkedIn
Vítězslav Válka, PixelRockstar.com, LinkedIn
Vít Vojtěch, Remy Cointreau, LinkedIn