Osobnosti

Oliver Dlouhý, LinkedIn

Po několika offline byznysech začal v roce 2008 podnikat na internetu. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později pak provozoval internetové obchody (s elektronikou, sluchátky, audiotechnikou). Obchodoval s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil inovativní vyhledávač letenek Kiwi.com, kterému se nyní věnuje naplno a řídí jeho globální expanzi.


Michala Gregorová, LinkedIn

Michala Gregorová dělá PR na volné noze od roku 2006. Starala se o komunikaci pro klienty jako Mall.cz, Fler.cz, Bonami, UGO a samozřejmě Rohlik.cz. V Rohlíku od prosince 2016 působila v čele marketingu a PR. Aktuálně je v této společnosti její zodpovědností zákaznická zkušenost.

 


Robert Haas, LinkedIn

Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. S postupem času se SYMBIO posunulo k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. Robertův pohled na práci lidí v týmu jako na řemeslo, které se má dělat pořádně, však zůstal. Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 60 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je, aby SYMBIO dělalo smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz.


Marie (Chytilová) Havlíčková, LinkedIn

Marie (Chytilová) Havlíčková je ředitelkou největšího inspiračního portálu českého a slovenského internetu s ročním obratem přesahujícím dvě miliardy korun a více než 250 zaměstnanci. Ve firmě začínala před pěti lety. Původně začínala na pozici manažerky pro Prahu, postupně se vypracovala na vedoucí módní sekce, až se dostala do čela firmy. Pod jejím vedením se ze Slevomatu stal jeden z největších hráčů tuzemského e-commerce.


Vít Horký, LinkedIn

Vít Horký je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung, ZOOT a dalším zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Brand Embassy s pobočkami v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu a San Franciscu obsluhuje zákazníky ve více než 30 zemích světa na 5 kontinentech. Vítek v minulosti založil a úspěšně prodal jednu firmu a se stylem zavřel druhou. Vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.


Filip Podstavec, LinkedIn

Filip Podstavec je 27 letý český online marketingový specialista, lektor, přednášející, moderátor a milovník asijské kuchyně. Jako jediný Čech, letos již podruhé přednáší na největší evropské marketingové konferenci Marketing Festival po boku světových osobností a je vlastníkem rychle rostoucího startupu Marketing Miner.


Jiří Rostecký, LinkedIn

Jirka podporuje české podnikatele a marketéry v rozšiřování jejich dovedností. V jeho 24 letech jiní tvůrci většinou natáčí vtipná videa na Youtube, on v rámci svého one-man-show projektu MladýPodnikatel.cz vytvořil největší český videocast a podcast o podnikaní a marketingu. Zpovídá v něm podnikatele, ředitele firem, manažery, marketéry a další a rozebírá s nimi nejen jejich příběhy, ale i marketingové a obchodní strategie. Rozhovory koncipuje tak, aby byly užitečné pro začátečníky i profesionály. Vydává minimálně dva rozhovory týdně, sledují ho desítky tisíc lidí z byznysu a marketingu a na rozdíl od jiných tvůrců se mu daří projekt rozšiřovat dlouhodobě, kvalitativně růst a vytvořit z něj fungující podnikání. O svoje zkušenosti se dělí zdarma na svém blogu, na sociálních sítích a při přednáškách.


Josef Šlerka, LinkedIn

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.


Michal Šmída, LinkedIn

Michal Šmída dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.